fotomixit

Direktlänk till inlägg 22 juni 2014

Redigerings program

Av fotomixit - 22 juni 2014 22:00

Hej nu ska jag berätta om vinklar man kan fota i. Man kan fota under ifrån och överifrån men den finaste vinklen man kan fota i när man tar lite i sidled så till ex blommorna i bakgrunden kommer med.

Jag fotar med en systemkamera och den är jättebra men även att fota med en samsung eller iphone är hälften så bra.

När man fotar med en ipad så blir det större bilder när man kollar och redigerings programet är jättebra där kan man ändra ljustyrka och beskära bilderna. Om man vill föra kollage så är pic collage jättebra det använder jag mig av ganska mycket. PhotoScape är det jag använder mig av i datan då kan man göra jättefina kollage och annat.

Så oavsätt vad man fotar med kan bilderna bli jättebra. Detta är ett kollage från  PhotoScape :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fotomixit - 17 november 2014 09:06

Ska börja men dagens outfit så jag börjar imorgon. Tänker visa mitt rum som är lite vintage stil. ...

Av fotomixit - 16 november 2014 21:26

Av fotomixit - 16 november 2014 16:05

           

Presentation


Hej jag är en tjej som gillar att fota här kommer du få många tips och fina bilder. Ge gärna tips till mig och vad jag ska skriva om.
Tack för ni kollar på min lärorika sida.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är vackrast på bild?
 Växster o Blommor
 Himmlen
 Vattnet
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards